Summa sidvisningar

tisdag 10 januari 2012

SÅ TRÖTT!

Igår var jag så trött att jag bara låg och läste hela dagen (det "braiga" är att jag nu läst ut hela serien den var toppen bra men filmerna är bäst! <3), så jag hade ingen ork att blogga typ...
Aja idag var det första dagen i skolan och sista terminen på Lunnaskolan! Gud vad härligt det ska bli att komma till Önneröd!
Skoldagen typ sög Astrid (vår klassföreståndare) var as sur idag vet ej vf!
Hade det inte varit för att man får träffa de kompisarna man inte träffat under lovet hade jag nog dött av all "tråkighet"!
Aja det är bara att ta nya tag...antar jag!<3
Imon ska mamma jobba i malöm så hon kommer inte hem förens 8 på kvällen och pappa kommr hem vid 4 halv 5 som vanligt! men jag måste gå hem på luch rasten för bosses skull! Men det är inte farligt!
Men men imon blir det nog en ganska rolig dag i stallet iaf! Jag ska inte rida (eftersom snobben och cirkus ska skos idag och brukar ömma lite efteråt), men jag ska hänga i stallet i princip hela dagen var det tänkt!!!<3
Hoppas att eran skolastart var lite bättre än vår!
Kram Valentina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar