Summa sidvisningar

söndag 15 januari 2012

Lektion på Cikki Pikki :D

Idag hade vi lektion utan clara och dompe eftersom dompe är halt...:(
Vi hade balans övningar och "vägövningar" eller vad man nu ska kalla det!
Cikki Pikki (som nu är Cirkus nya smeknamn) var JÄTTE duktig, men vi kunde tyvärr bara trava lite grann i början och ingen galopp eftersom banan var frysen! :(
Men han var hur som helst super duktigt!
Allt gick helt ok!
I stallet var han jätte snäll!
Jag hade en grå rosa outfit idag! Snygg som bara den (eller det kan det bli iaf).
Den kan bli snyggare om:
Jag tog mina rosa gråa strumpor
mina rosa lindor och min rosa gråa jacka!
Jag tror jag ska ha min lila gråa outfit på söndag och söndagen efter det min rosa gråa outfit! Så ska jag ta bilder så ska ni få se hur han och jah ser ut i den!
Jag har fortfarande inte hittat min kamera så nu ska jag leta på allvar!! På tosdag tänkte jag att jag skulle lägga upp del 3/3 av bildbomberna! HIHI så har ni något att se fram imot!
STOR KRAM VALENTINA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar