Summa sidvisningar

tisdag 10 januari 2012

Det var väll rätt åt mig eller??!

Som ett straff för att jag inte bloggade igår var det ju natuligt vis en fågel som bajsade på mig på vägen ner till stallet!!!!!!ARRRRRRR! Jäval fågel skrälle!
Så jag gick typ utan jacka i stallet för det mesta! <3
Jag hade tänkt kompletera gårdagens minst sagt bristande bloggande med nya färska bilder men hittade natuligt vi inte kameran!!
Så det var väll därför den där fågeln grep in för att skipa lite rättvisa! <3 Men jag tror att den tog i lite väl mycket!!
Men hur som helst hade jag och Hanna en mysigt dag i stallet!
Jag borstade nog snobben i nästan en timme tror jag. Han blev jätte ren och fin men inte mina borstar...Men dem var redan skitiga så jag tog med mig dem hem och städade hela ryktlådan och gjorde rent borstarna (natrurborstarna dammsög jag och dem andra tvättade jag!), jag tog även med mig mitt pullarträns hem och putsade!
Kram Valentina

2 kommentarer:

  1. Hohoho undra vad Valentina hade gjort om inte jag sa till om fågelbajset!? Heheh (A)

    SvaraRadera
  2. Skit! Men tack höru! Men du får inte kommentera från hästtokig!! Sorry men det gör det lättare att se vem som kommenterar!
    Kram Valnetina

    SvaraRadera