Summa sidvisningar

tisdag 3 januari 2012

Idag

Hej dagen blev inte precis som jag hade förväntat mig (eller snarare hoppats kanske), men den blev helt ok!
Jag kom till stallet ca halv 10 (tror jag iaf), jag hade stalltjänst med clara (som hade med sig en vän idag). Dem hade varit där sen 7 eftersom clara hade morgonfodringen. Så dem var redan klara med sysslorna när jag kom (nästan iaf). Dem hjälpte mig med Snobben och båda ponnysarnas boxar! :P Tack till er!
Anna var sjuk idag och kunde däför inte komma och vi har bestämt oss för att vi inte ska göra det! :( Så himla synd! men jag får väl be någon ta ett kort och sen be Jennie fixa till det som jag vill ha det!:P Det kanske funkar?! :D Hehe
Aja iaf...
... Cirkus var snäll som ett får idag och var på ovanligt bra humör.
Och nu när jag endå är på ''bild-humör'' så ska jag visa er några av dem bilderna jag tog idag!












Kram Valentina





2 kommentarer: