Summa sidvisningar

fredag 13 januari 2012

Igår!

Igår red ist för Tuva.
Det var lektion och vi hoppade. Det gick JÄTTE BRA!! Jag är så glad för det!!!!
Två hoppningar i rad som har gått bra! Han bockade 3 ggr men det var bara för att sadeln hade gligit fram och blockade hans rörlighet men jag åkte inte av! Han hoppade fint och var MYCKET mjukare än i söndags... Vi gjorde samma övning som i söndags efs hon trodde att Tuva skulle rida idag, men det var roligt i alf!
Cirkus var lite bråkig innan ridningen men efter var han som en ängel!
Och föresten Tack till dig Lisa som hjälpte mig med Cirkus igår!
Jag hade tänkt ta några fina bilder men glömde så klart att ta med kameran + att jag inte hittade den... men nu ska jag leta efter den!
P.S Igår hade jag en jätte snygg grå och lila outfit så om jag harden igen ska jag ta kort!
Kram Valentina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar