Summa sidvisningar

torsdag 5 januari 2012

Rubrik till Replik

Hej jag kom bara att tänka på en rolig grej jag läste igår. Jag läste i min bok så länge vi båda andas (den näst sista boken i serien).
Boken/böckerna är skrivana ur Bellas perspektiv egentligen men så är det 11 kapitel eller så som är skrivna ur Jacobs perspektiv...och dem rubrik är väldigt roliga! Så här är dem:
Kan den där jävla striden börja någon gång?!
Det därr var jag fan inte beredd på
Varför gick jag inte bara därifrån? Just det, för att jag är dum i huvudet.
Två saker jag aldrig velat göra (inte något speciellet men jag tänkte att jag bara skulle skriva upp den också)
Vissa fattar helt enkelt inte att de inte är välkomna
Tur att jag inte har känslig mage
Man vet att man har problem när man skäms över att vara oartig mot en vampyr (Jacob är varulv och varulvar och vampyrer är natuliga fiender)
Tick tack tick tack tick tack
Varning: för mycket information
Vad ser jag ut som? Trollkarlen från Oz? Behöver du en hjärna? Ett hjärta? Varsågod, ta för dig. Ta allt jag har.
Inga ord kan beskriva det här.
______________________________
Japp det var dem man jag tycker faktist att dem är rätt roliga (inte så skratt roliga men ni fattar).

Sen var det en replik jag tycket var extra roliga:
Jacob: Vad var det jag sa?!
Bella: Vet du Jacob, vad var det jag sa har en bror och han heter håll käften!
hehe det tyckte jag också var lite små kul! <3

Kram Valentina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar