Summa sidvisningar

onsdag 4 januari 2012

Heej

Idag blev det en lite knasig dag! :) Det började med något som inte var så galet jag och 5 andra kompisar gick till skolan (det är ju fritids där nu) och satte oss i en korridor och pratade (okej kanske lite ''galet'').
Sen vi 10 över 2 gick jag hem och åt lunch, sen bytte jag om och gick ner till stallet.
Väl där nere så hade vi lite frihetsdressyr med alla 3 hästarna. Bilder kommer imon tillsammans med del 2 av bildbomben. Vi hade jätte SKÖJ hhihi<3 Sen bestämde bi oss för att rida en kort tur i området, så det gjorde vi men jag red Cirkus ist för Snobben för Erika var sjuk s hon kunde inte köra Cirkus som hon brukar. Vi red barbacka. Vi red i typ 20 min. Cirkus var spänd och stel och skyggade för saker han igentligen inte är rädd för!!!

Opps! jag glömde säga en sak när vi ryktade upptäckte vi att Snobben hade en hovspricka (ganska stor) och en liten sån där "flik" på ena bak och något som såg ut att kunna bli en hovböld eller liknande :( Jag tror han behöver boots för det ser ut som om han trampar sig själv på hoven (tyckte clara).
Kram Valentina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar